جامعه

ضرورت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان نهج البلاغه

در بازدید رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران مطرح شد؛

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در بازدید از بوستان نهج البلاغه بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در این بوستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود گودرزی در بازدید چهار ساعته از بوستان نهج‌البلاغه که با حضور معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مدیرکل فرهنگی، مشاور امور بانوان شهردار تهران و شهردار منطقه دو انجام شد، ظرفیت‌ها، مسائل و مباحث اجتماعی و فرهنگی این بوستان را مورد بررسی قرار داد.

رئیس بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است، گفت: بوستان نهج‌البلاغه یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای و قطب‌های گردشگری و فرهنگی پایتخت است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان تهرانی است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی می‌توان از ظرفیت این بوستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی همچنین در نشستی با حضور برخی از شهروندان، اعضای بسیج، امام جماعت بوستان و مدیران منطقه ۲ به بررسی و نیازسنجی اولویت‌های مطرح شده پرداخت و گفت: ارتقای زیست شهری و بهره‌مندی بهتر شهروندان از تمامی ظرفیت‌های بوستان نهج‌البلاغه مورد توجه مدیران شهری است و در همین راستا توسعه این بوستان به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری سال‌جاری برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا