جامعه

فرصتی غیرقابل تمدید در اختیار مشمولان عدم احراز رتبه جهت ارزیابی

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدت زمان داده شده به فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد مشمولانی که در وضعیت عدم احراز رتبه جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار دارند قابل تمدید نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به مصوبه هیأت ممیزه و کار گروه مرکزی اجرایی نظام رتبه بندی و پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ ۱۴۰۳ و در اجرای ماده ۵ آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان، موضوع ارزیابی مجدد مشمولانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه (فاقد رتبه) قرار داشته‌اند با لحاظ کردن شرایط زیر در فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار می‌گیرند.

مطابق مقررات مدت زمان ارزیابی مجدد مشمولان ماده فوق یک سال پس از تأیید نهایی مرحله اول پرونده آنان در هیأت ممیزه است.

۱- تمامی مشمولانی که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت مشمول مزایا (عدم احراز رتبه)، فاقد رتبه و یا عدم احراز رتبه است مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده ۵ آئین نامه هستند.

۲- ملاک عمل، رتبه مندرج در کارنامه رتبه بندی افراد در صفحه شخصی آنان در سامانه My.medu ir است، لذا در صورتی که فرآیند رسیدگی به پرونده افراد به اتمام رسیده و مورد تأیید نهایی هیأت ممیزه قرار گرفته است مطابق بند (۱) مشمول ارزیابی مجدد می‌شوند.

۳- مشمولان ماده مذکور صرفاً افرادی است که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در وضعیت مشاغل باشند.

۴- جهت بارگذاری مدارک و مستندات تاریخ صدور و یا اجرای فعالیت باید منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد و تاریخ‌های پس از آن مورد پذیرش نیست.

۵- بارگذاری مدارک از تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و به مدت یک ماه است. کلیه مشمولان می‌بایست در بازه زمانی فوق با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت نتیجه رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

مدت زمان پیش بینی شده قابل تمدید نیست.

۱- راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است. پس از مدت زمان ذکر شده امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می‌شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

۲- مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان بر عهده مدیران کل استان‌ها است. تنها انتظار می‌رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا