جامعه

فعالیت ۱۵ هزار و ۲۳۸ کانون هلال احمر در سراسر کشور

گلفشان مطرح کرد؛

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: تعداد کانون‌های تشکیل شده در سازمان جوانان از نظر کمی و کیفی قابل‌توجه است و درمجموع ۱۵ هزار و ۲۳۸ کانون در کشور فعال‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گلفشان با اشاره به فعالیت کانون‌های متنوع در استان‌های کشور، گفت: ۶ نوع کانون غنچه‌های هلال، دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب، جوانان و روستایی، در شعب سازمان جوانان کشور در استان‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به این که تعداد کانون‌های تشکیل شده در سازمان جوانان از نظر کمی و کیفی قابل‌توجه است و درمجموع ۱۵ هزار و ۲۳۸ کانون در کشور فعال‌اند، ادامه داد: ۳ هزار و ۵۸۲ کانون غنچه‌های هلال، ۷ هزار و ۹۹۲ کانون دانش‌آموزی، هزار و ۴۲۹ کانون دانشجویی، ۳۹۹ کانون طلاب، هزار و ۵۵۶ کانون روستایی و ۸۶۶ کانون جوانان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند.

گلفشان افزود: تهران با فعالیت هزار و ۳۳۵ کانون در رتبه نخست بیشترین تعداد کانون فعال، در بین استان‎‌های دیگر قرار دارد. استان‌های خراسان رضوی و فارس به ترتیب با فعالیت هزار و ۲۴۱ و هزار و ۱۲۹ کانون به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم استان‌های دارای بیشترین کانون فعال، قرار دارند.

گفتنی است، افراد داوطلب در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، پس از عضویت و سازماندهی در هر کدام از کانون‌های غنچه‌های هلال، دانش‌آموزی، دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب، با اهداف، وظایف و آموزه‌های خدمات داوطلبانه و نوع‌دوستانه در جمعیت هلال احمر آشنا می‌شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا