جامعه

محلات پرخطر را در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه ثبت کنید


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از جذب 23هزار و 400 نفر دیده‌بان در سامانه سجام خبر داد. افزایش جذب دیده‌بان در این سامانه موجب افزایش کشف جرم و شناخت مراکز و محلات پرخطر جهت تدبیر و برنامه ریزی پیشگیرانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران، با هدف مشارکت شهروندان در کاهش و کنترل جرائم و آسب‌های اجتماعی 23هزار و 400 نفر دیده‌بان در سامانه سجام در راستای هدایت، راهبری و سازماندهی دیده‌بانان پیشگیری از طریق سامانه سجام، جذب شدند. 

بیش از20هزار پیامک درخصوص ثبت نام در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام) sajam.eadl.ir ارسال و جذب دیده بانان پیشگیری در این سامانه مردمی به 23هزار و 400 نفر رسید.

افزایش جذب دیده‌بان در این سامانه موجب افزایش کشف جرم و شناخت مراکز و محلات پرخطر جهت تدبیر و برنامه ریزی پیشگیرانه می‌شود.

گفتنی است ساخت موشن گرافی و تراکت معرفی سامانه سجام و پخش آن دربین عموم شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن و پخش پیام زیر نویس در برنامه‌های تلویزیونی سیما به‌ویژه در هفته قوه قضائیه نقش مهمی در آشنایی مردم و سازمان‌های مردم نهاد جهت ثبت نام در این سامانه داشته است.

پایان پیام/
 


آگهی
دکمه بازگشت به بالا