جامعه

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار: زمینه صادرات 300 تن پیاز را فراهم می کنیم


مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد، به طوری که در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت:در ۴ منطقه از تهران بازارهای تره‌بار جدید افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

وی ادامه داد: این ۴ بازار در مناطق ۲، ۳، ۲۰ و ۲۲ در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، پاسداران، بزرگراه شهید آوینی و شهرک راه‌آهن قرار گرفته‌اند. 

به گفته فصاحت تمام این میادین از ساختاری با سازه سبک بهره‌مند و مجهز به سرویس بهداشتی هستند.

فصاحت ادامه داد: لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است. 

وی با بیان اینکه اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیچ سازمان دیگری ندارد، گفت: امروز چندین تماس بنده داشتم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم. 

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد، به طوری که در چند روز آینده زمینه صادرات  ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است.  ما واردات و صادرات انجام نمی دهیم، فقط زمینه آن را فراهم می‌کنیم.

ادامه دارد…


آگهی
دکمه بازگشت به بالا