جامعه

مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ تهران/ مدیران شهری به سازمان بازرسی دعوت شدند


در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی در مسجد جامع امام رضا (ع) واقع در محله مینابی و بازدید از پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵تهران، مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی به سازمان بازرسی دعوت شدند.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی در مسجد جامع امام رضا (ع) واقع در محله مینابی و بازدید از پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ و همچنین مأموریت به بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها نسبت به پیگیری مشکلات، مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی به سازمان بازرسی دعوت شدند.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در مسجد جامع امام رضا (ع) در محله مینابی در جنوب تهران به درخواست‌ها و مطالبات مردم رسیدگی و به منظور گره‌گشایی از مشکلات مراجعه‌کنندگان دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور در ادامه برنامه ملاقات مردمی پس از وصول گزارش‌هایی از سوی مردم مبنی بر وجود مشکلاتی در نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۵ شهرداری تهران شخصاً از بخشی از این منطقه بازدید کرد و به گفتگو با اهالی منطقه پرداخت مشکلات را از زبان آن‌ها شنید.

در همین راستا بازرسی امور مربوطه ضمن دعوت از مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۵ نسبت به بررسی مسائل و مطالبات اهالی محله پرداختند و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات نظیر؛ بررسی شکوائیه­‌های مردمی، پیگیری و تعیین‌تکلیف کلیه قطعات و اراضی تملک شده جهت نوسازی بافت فرسوده، پیگیری تأمین و اجرای آسفالت معابر شهری در سطح منطقه، اجرای درمانگاه و… اتخاذ شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا