جامعه

ملت با حضور در راهپیمایی قدس حمایت قاطع خود را فلسطین اعلام کنند/ لزوم ارتقا ایمنی خودروها و راهها


نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فلسفه راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ما با حضور در این راهپیمایی حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران روز قدس را روز تبلور اراده جهان اسلام اعلام کرد و با اشاره به اینکه به دلیل همه گیری کرونا این راهپیمایی در دو سال گذشته برگزار نمی شد گفت: روزهای پایانی ماه رمضان که نیروها تحلیل رفته را امام خمینی برای برگزاری این راهپیمایی برگزید، و مردم این پیام را دریافت می کنند که بدون عبور از سختی ها قدس آزاد نمی شود.

وی ادامه توضیح داد: بعد از 40 سال این نهال به درخت قدرتمندی تبدیل شده که اخلاص و باورهای الهی که در وجود حضرت امام تجلی شده و باعث شد چشم انداز روشنی برای ملت فلسطین رقم بزند.

سروری اظهار امیدواری کرد: ملت ما با حضور در راهپیمایی قدس حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به ارتقای ایمنی با استاندارسازی راهها و وسایل نقلیه شکل  می گیرد، گفت: پایین بودن کیفیت خودورها زمینه از دست دادن هموطنان ما و مصدوم شدنشان را فراهم کرده و این در شان مردم ما نیست که خودورهایی با کیفیت و استاندارد پایین داشته باشند.

نائب رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه براساس بیانات رهبری باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و تلفات یک نفر هم ضایعه بزرگی است، اظهار داشت: در تهران شورای شهر توقع دارد که شهردرای با شناسایی نقاط حادثه خیر و تجهیز به وسایل ایمنی زمینه های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش نائب رئیس راهور آمار حدود 20 درصد کاهش تلفات رانندگی داشتیم و این آمار نشان می دهد اصلاح معابر، فرهنگ عبور و مرور  وسایل ایمنی انجام شده است اما  باید مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا