جامعه

نقش موثر کمیته امداد در طرح توسعه محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش موثر کمیته امداد در اجرای طرح ۲۰۲۰ گفت: طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار(۲۰۲۰) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف در حال انجام است.

 به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح نمایشگاه ۲۰۲۰ در استان سمنان اظهار کرد: طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در ۲۰۲۰ محله کشور ابتکار دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه این طرح در ۵۰ محله کم‌برخوردار استان سمنان در حال اجرا است، ادامه داد: کمیته امداد استان سمنان نقش بسزایی در توانمندی گروه هدف دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: توانمندسازی افراد در محلات، کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی در طرح ۲۰۲۰ پیگیری می‌شود.

آقامحمدی بابیان اینکه حمایت از اشتغال روستایی از اولویت‌های دولت است، ابراز کرد: از کسانی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار در روستاها را دارند، حمایت می‌شود. وضعیت استان سمنان در طرح ۲۰۲۰ خوب است اما باید اقدامات تقویت شود.

نمایشگاه توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور با ۱۶ غرفه در آستان مقدس امام‌زاده یحیی(ع) سمنان به مدت سه روز برای علاقه‌مندان به هنر و صنایع‌دستی برپاشده است. در این نمایشگاه دست‌سازه‌های مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی عرضه می‌شود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا