جامعه

نقش نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در فعال کردن ظرفیت ها


نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب‌ماندگی مفرطی مواجه هستیم گفت: این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت‌ها، تولید و تجمیع ظرفیت‌ها و رساندن توانمندی‌های ما به گوش جهانیان دارد.

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در حال برگزاری است، گفت: این مساله مهم و ضروری است که ما در استفاده از ظرفیت‌های نوین و نوآورانه عقب هستیم و این در حالی است که با استفاده از دیپلماسی پارلمانی می‌توانیم این مساله را جبران کنیم.

وی با بیان این‌که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب‌ماندگی مفرطی مواجه هستیم و این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت‌ها، تولید و تجمیع ظرفیت‌ها و رساندن توانمندی‌های ما به گوش جهانیان دارد.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که اینگونه همایش‌ها زمینه را برای تعامل بین‌المللی بین شهرهای خواهرخوانده و کلانشهرها به خوبی فراهم می‌کند، اظهار کرد: از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان این‌که ما از عملکرد شهرداری در گوشه و کنار شهر خبر داشتیم اما نمایشگاه جامعی برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های شهرداری اجرا شده، گفت: نمایشگاهی جامع از همه عملکردهای مناطق، ستاد و صف برگزار شده که عملکرد شهرداری را در همه زمینه‌ها به خوبی به تصویب کشیده است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا