جامعه

نقش پیام‌های مردمی به سامانه ۱۹۷ در تعالی ماموریت‌های انتظامی

سردار معصوم بیگی خبرداد؛

رئیس بازرسی کل فراجا از رسیدگی به پیام‌های مردمی مرتبط با موضوع اربعین حسینی که در سامانه مرکز ۱۹۷ بازرسی کل فراجا ثبت شده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا در تشریح فرآیند پاسخگویی به پیام‌های مردمی مرتبط با مأموریت پلیس در ایام منتهی به اربعین حسینی، اظهار داشت: در راستای بهبود و ارتقا فرآیند امنیت آفرینی و خدمات رسانی به زوار حسینی، کارگروه پایش و رصد پیام‌های مردمی در ذیل قرارگاه یاسر بازرسی کل فراجا از بیست و هشتم مردادماه راه اندازی شده است.

وی افزود: با تشکیل جلسات کارشناسی روزانه در مرکز ۱۹۷ و بازخورد گیری از پیام‌های واصله به سامانه‌های در اختیار بازرسی کل، درخواست‌ها و پیشنهادهای زائران اباعبدالله الحسین (ع) مستمرا بررسی و به مراجع و مبادی تصمیم‌گیری انتظامی از طریق قرارگاه یاسر بازرسی کل منعکس و اعلام می‌شود.

سردار معصوم بیگی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در اصلاح و بهبود فرآیندهای خدمات رسانی پلیس در تشریح ماهیت پیام‌های واصله به مرکز ۱۹۷ گفت: در بازه زمانی ۱۲ روزه از آغاز فعالیت قرارگاه یاسر اربعین حسینی، هزاران پیام مردمی مرتبط با موضوع اربعین حسینی ثبت شده است که بیش از ۵۰ درصد پیام‌ها تقدیر و پیشنهاد بوده است.

رئیس بازرسی کل فراجا رفع میدانی نواقص و جلوگیری از تکرار خطاهای مأموریتی را از رویکردهای بازرسی در مأموریت اربعین حسینی عنوان کرد و ادامه داد: تیم‌های بازرسی مستقر در مناطق و مراکز خدمات‌رسان انتظامی و پایانه‌های مرزی، ضمن احصاء و رفع میدانی مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای اصلاحی شهروندان در این خصوص را مد نظر قرار داده و زمینه اجرای آن را فراهم می‌نمایند.

این مقام ارشد انتظامی پیام‌های کاربردی و مردمی واصله به سامانه ۱۹۷ را بیانگر احساس مسئولیت شهروندان و نقش آفرین در تعالی مأموریت‌های انتظامی مرتبط با اربعین حسینی ارزیابی و خاطرنشان کرد: دفاتر نظارت همگانی بازرسی در اقصی نقاط کشور آماده ثبت، ضبط و رسیدگی به درخواست‌های حضوری و تلفنی شهروندان در هر ساعت از شبانه روز هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا