جامعه

نقش کلیدی اطلس زنان و خانواده در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه زنان

معاون هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛

معاون هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: اطلس جامع زنان و خانواده، می تواند نقش کلیدی در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه زنان ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده لاله فرهنگ متین در نشست کمیته آمار بخشی زنان و خانواده که در محل این معاونت برگزار شد اظهار کرد: اطلس جامع زنان و خانواده، می‌تواند نقش کلیدی در حوزه برنامه ریزی، خدمت رسانی و ارتقای عدالت اجتماعی در حوزه زنان و خانواده ایفا کند.

فرهنگ متین افزود: در تنظیم متغیرهای شاخص‌های عدالت جنسیتی، سه دسته شاخص‌های بین المللی، اسناد بالادستی و برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی این معاونت لحاظ شده است.

وی همچنین گزارش جامعی از روند تدوین اطلس ملی زنان و خانواده، همچنین سالنامه آماری زنان و خانواده با فصول متنوعی از جمله شاخص‌های عملکردی ویژه معاونت و افتخارات زنان و… ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در حاشیه این نشست که با حضور دکتر انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگانی از مرکز آمار ایران، سازمان برنامه و بودجه و اساتید حوزه آمار و شاخص‌های جنسیتی برگزار شد، فاز نخست داشبورد مدیریت آمار که قابلیت دیداری سازی متغیرهای متنوع آماری به صورت یکپارچه و هم زمان دارد را، رونمایی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا