جامعه

نیروهای مسلح نوامیس کشور هستند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور:

تبریز-رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص برای تامین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان عصر روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری، ثبت اسناد و پزشکی قانونی سراب افزود: ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح و تاکید بر حفظ جایگاه و شأن آن‌ها، موید این موضوع است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص برای تأمین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به تأکیدات امیرالمومنین (ع) در خصوص اهمیت جایگاه قضاوت و نیروهای مسلح، گفت: در قوه قضائیه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، ادامه داد: در زمان کنونی جهاد تبیینی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، جهت جلوگیری از وقوع حادثه‌ای مانند واقعه تلخ عاشورا ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، یادآور شد: حضور مسؤولان در جایگاه مسؤولیت، یادآور این نکته است که اگر امروز ما در موقعیتی هستیم و به حسب ظاهر مسؤولیتی به ما واگذار شده است باید حواسمان را جمع کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید، استوار شده است و اگر خدایی ناکرده انحرافی پیدا کنیم، مدیون خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، افزود: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا