جامعه

هوای تهران پاک شد

شرکت کنترل کیفیت هوا؛

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر بر روی عدد ۵۰ قرار دارد و هوای تهران پاک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر بر روی عدد ۵۰ قرار دارد و هوا پاک است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال ۱۰ روز هوای پاک، ۲۱۶ روز هوای قابل قبول، ۹۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۳ روز هوای پاک، ۱۶۹ روز هوای قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۳۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

آگهی
جامعه

هوای تهران پاک شد

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۴۸ قرار گرفته و وضعیت هوا پاک اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۴۸ قرار گرفته و وضعیت هوا پاک اعلام شده است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و وضعیت قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۲۰۳ روز هوای قابل قبول، ۹۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۵۵ روز هوای قابل قبول، ۱۲۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۳۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

آگهی
جامعه

هوای تهران پاک شد


بالاخره هوای تهران پس از چند روز سیاهی و دودآلودگی شدید امروز رنگ و روی تازه و روشنی به خود گرفت؛ به طوری که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون 25 آبان ماه با عدد 89 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،هوای تهران و بسیاری کلانشهرهای کشور طی روزهای گذشته در وضعیت ناسالمی برای تمام گروه‌های جامعه قرار داشت؛ به طوری که وزارت بهداشت و متخصصان ریه و… بر پرهیز مردم از حضور غیر ضروری در بیرون از منازل خود تاکید داشته‌اند.

بالاخره هوای تهران پس از چند سیاهی و دودآلودگی شدید امروز رنگ و روی تازه و روشنی به خود گرفت که این نتیجه وزش باد در تهران است.بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون 25 آبان ماه  با عدد 89 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

 

شاخص آلاینده هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با میانگین 143 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار داشت. شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

پایان پیام/


آگهی
جامعه

هوای تهران «پاک» شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۳۹ یعنی بازه پاک قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۳۹ یعنی بازه پاک قرار دارد.

این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۹۱ و بازه قابل قبول قرار داشت.

بر اساس این گزارش پایتخت از ابتدای ۱۴۰۰ تا کنون ۴ روز قابل قبول، دو روز هوای ناسالم و یک رو هوای پاک داشته است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا