جامعه

ورودی جدید برای مسافران ایستگاه مترو بریانک

مجری خط ۷ مترو تهران اعلام کرد؛

ورودی جدید ایستگاه بریانک در خط ۷ مترو تهران که در واقع سومین ورودی این ایستگاه به شمار می‌آید، در آستانه تکمیل قرار دارد و خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران در مورد اولین افتتاحیه پیش روی این خط در سال جاری گفت: به موازات پیگیری عملیات اجرایی تکمیل ایستگاه میدان کتاب و نیز ایستگاه ورزشگاه تختی در شمالی‌ترین و جنوبی‌ترین نقاط خط ۷، مأموریت تکمیل ورودی ایستگاههای در حال بهره‌برداری را نیز کما فی‌السابق دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ورودی جنوبی ایستگاه بریانک که در ابتدای خیابان گلبن (پل قزوین) قرار دارد، مراحل پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم ماه آینده بتوانیم آن را تحویل شهروندان دهیم.

مجری خط ۷ در ادامه به برخی ویژگی‌های ورودی سوم ایستگاه بریانک اشاره کرد و افزود: با اختصاص ۴ دستگاه آسانسور در این ورودی، امکان دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی و معلولان به طرفین سکوی مسافرگیری فراهم آمده‌است. از سوی دیگر به منظور حمایت از تولید ملی و تسریع در تأمین قطعات مورد نیاز راه‌اندازی ورودی سوم ایستگاه بریانک، تجهیزاتی از قبیل پله برقی‌ها، آسانسورها، فن‌های هواساز و … از تولیدات داخل کشور استفاده شده است.

گفتنی است ایستگاه بریانک در بزرگراه شهید نواب صفوی و در مرز مناطق ۱۰ و ۱۱ واقع شده است. عمق ایستگاه از سطح زمین حدود ۲۳ متر بوده و مساحت زیربنای آن ۱۵۳۰۰ مترمربع است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا