جامعه

وزارت میراث فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه هزینه نمی‌کند 

شالبافیان: 

معاون گردشگری کشور گفت: وزارت میراث فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه هزینه ای نمی پردازد که اعلام کند چقدر برای نمایشگاه گردشگری تهران هزینه شده است.  

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشست هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که امروز در وزارت میراث فرهنگی برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: مجری نمایشگاه گردشگری مانند صدها نمایشگاه‌هی که سازمان توسعه و تجارت برگزار می‌کند از نظر صلاحیت‌های عمومی و فنی در یک چارچوب و اختیارات و زمان بندی توسط سازمان توسعه و تجارت انتخاب و اعلام می‌شود همان طور که مجری این نمایشگاه هم قبل از دولت سیزدهم انتخاب و اعلام شده است.

وی گفت: ما در محل برگزاری نمایشگاه دو مجری داریم نمایشگاه چوب و خوراک و نمایشگاه‌های دیگر سازمان توسعه تجارت هم همین فرایند را دارند. این ذهنیت که مجری توسط وزارت میراث فرهنگی برگزار می‌شود درست نیست. اما همکاری‌هایی وجود دارد از جمله اینکه سعی کردیم که ۵۰ درصد برای غرفه‌ها تخفیف بگیریم.

شالبافیان افزود: ۹ سالن توسط اداره میراث فرهنگی استان‌ها برپا می‌شود ۹ سالن هم توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود و وزارتخانه به صورت مستقیم هزینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه نمی‌کند کمک هزینه‌ای به استان‌ها می‌دهد اما استان‌ها بیشترین هزینه را برای غرفه‌های خودشان می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا