جامعه

ویژه برنامه‌های ابتکاری هفته سلامت در منطقه ۸ کلید خورد

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شهردار منطقه ۸ از اجرایی شدن سه‌شنبه‌های سلامت مساجد و باشگاه تفریحات و نشاط اجتماعی سالمندان برای اولین بار در پایتخت و در بوستان فدک خبر داد.

فاطمه تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هم‌زمان با شروع هفته سلامت شهرداری منطقه ۸ علاوه بر برنامه‌های سلامت‌محور ویژه این ایام برای اولین بار دو طرح ابتکاری را در منطقه اجرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف تحقق شعار «سلامت ما، حال خوب ما» در منطقه ۸ پیش‌بینی شده است.

تنهایی ادامه داد: ویژه برنامه‌های «سه‌شنبه‌های سلامت مساجد» در مسجد جامع نارمک و باشگاه تفریحات و نشاط اجتماعی سالمندان در بوستان فدک از برنامه‌های اختصاصی این منطقه است که به‌صورت پایلوت و با حضور مدیران ارشد شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران افتتاح خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین برپایی گذر سلامت با اجرای برنامه‌های سلامت محور، تست و غربالگری سلامت در ۷ بوستان و میدان محلی، اجرای تورهای گردشگری ویژه اعضای کانون‌های سلامت، تقدیر از فعالان و مدافعان سلامت و کادر درمان و برگزاری جشنواره غذای ساده و سالم با هدف ترویج تغذیه سالم و کم هزینه و همچنین ارائه خدمت مشاوره روانشناسی و پزشکی و دریافت واکسن به شهروندان دارای محدودیت و کم برخوردار سایر برنامه‌های اجرایی در این هفته هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا