جامعه

پایان عملیات آواربرداری چند ساختمان نیمه کاره در تهران


سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حادثه ریزش چند ساختمان در شهرک احمدیه گفت: تاکنون 2 نفر از کسانی که زیر آوار مانده بودند نجات یافته اند و در تلاشیم تا افراد احتمالی زیر آوار را نجات دهیم.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه ریزش چندین ساختمان در شهرک احمدیه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه امروز حادثه ریزش چند ساختمان در شهرک احمدیه در محله خلازیر رخ داده که ۶‌ ایستگاه آتش نشانی شامل چندین دستگاه جرثقیل و لودر سازمانی در منطقه محل حادثه مستقر شده است و عوامل ناجا، ستاد بحران و هلال احمر در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: چندین ساختمان نیمه کاره در کنار هم به یکباره ریزش کرده است و باید بررسی شود که علت آن چه بوده است.

وی اضافه کرد: در یکی ساختمان ها احتمالاً چند نفر مفقوده شده‌اند و از بخش پشت ساختمان توانسته‌ایم ۲ نفر را به صور زنده از زیر آوار خارج کنیم.

ملکی تأکید کرد: عملیات آوار‌برداری آغاز شده است؛ فقط با احتیاط کامل و با عجله تلاش می‌کنیم تا به افراد به جای مانده در زیر آوارکمک کنیم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا