جامعه

پروژه‌های نیمه‌تمام ستاد اجرایی فرمان امام تکمیل می‌شود

فتاح:

رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطمینان می‌دهم پروژه‌های نیمه‌تمام ستاد تکمیل خواهد شد و برای اجرای پروژه‌های جدید قطعاً بررسی‌های بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز مراسم تکریم محمد مخبر و معارفه سید پرویز فتاح به عنوان رییس جدید ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

سیدپرویز فتاح، رییس ستاد اجرایی فرمان امام نیز اظهار کرد: تشکر خالصانه خود را تقدیم رهبر انقلاب می‌کنم که ما را مورد لطف قرار دادند، ما سرباز ولایت، نظام و مردم هستیم و فقط سنگر عوض می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اطمینان می‌دهم پروژه‌های نیمه‌تمام ستاد تکمیل خواهد شد و برای اجرای پروژه‌های جدید قطعاً بررسی‌های بیشتری خواهیم داشت.

فتاح با اشاره به اینکه همه امکانات، منافع و سود املاک که در قالب اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی می‌آید، صرف آن چیزی می‌شود که رهبری خواستند و از آن تخطی نمی‌شود، ادامه داد: حتماً سودآوری شرکت‌ها تقویت می‌شود اما جهت‌گیری سود به سمت محرومیت‌زدایی خواهد رفت.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: ستاد سه پایه اموال، املاک و حوزه اقتصادی و اجتماعی دارد که باید همدیگر را تکمیل و همسو جلو روند و در نهایت حوزه اجتماعی بیشتر تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی بیشتر استفاده خواهد شد و در مسائلی مانند سیل، زلزله و حوادث غیر مترقبه پیشتازی ستاد ادامه خواهد یافت، افزود: ما در کنار دولت و مردم هستیم و ستاد رقیب دولت نیست.

وی با اشاره به اینکه ما یک نهاد حاکمیتی هستیم اما مرزها باید حفظ شود، گفت: در این دوره هماهنگی و همکاری بین‌نهادی بیشتر می‌شود، با مسؤلین قوه قضاییه همراهی بیشتری خواهیم داشت، و با وزارتخانه‌ها روابط تقویت خواهد شد.

فتاح افزود: در دولت قبلی هم تلاش می‌کردیم با دولت همراه باشیم و دولت قبلی هم گلایه‌ای از همراهی نهادها نداشتند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: در این دوره از ظرفیت دانش بنیان‌ها بیشتر استفاده می‌شود و این امر برخلاف تبلیغات معاندین است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: اینجا از حوزه جهادی و انقلابی نباید خارج شود و بدون تردید وعده‌ها و صحبت‌ها را انجام خواهیم داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه حتماً خط قرمز ما این است که ستاد در مسائل حزبی و جناحی ورود نکند، گفت: ما امین رهبر انقلاب شدیم و امانت را به سرمنزل مقصود خواهیم برد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا