جامعه

پزشکان متخصص را فقط به کلانشهرها اختصاص ندهید!


نماینده مردم علی آباد گفت: یکی از مشکلاتی که همواره مورد شکایت مردم بوده، کمبود پزشک متخصص است.نگاه امام راحل و رهبری توجه به همه مردم است، بویژه مردم مناطق محروم.

رحمت الله نوروزی ، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مسئله کمبود پزشک در ایام عید را یکی از شکایات پر تکرار مردم حوزه انتخابیه خود خواند و گفت : من هم در دوره نهم و هم در دوره یازدهم مجلس ، بارها به معاونت درمان وزارت بهداشت مراجعه کردم و از آنها خواسته ام که پزشکان متخصص را فقط به پایتخت و کلانشهر ها اختصاص ندهند.

وی با اشاره به اینکه نگاه امام راحل و رهبری حمایت و توجه به همه مردم، بویژه مناطق محروم بوده و هست، افزود: با وجود اینکه علی آباد کتول سومین شهرستان استان است و در مسیر کریدور بین المللی و راه مواصلاتی سه استان قرار دارد، متاسفانه با کمبود پزشک در تمام ایام سال، بویژه در ایام عید نوروز ، روبرو است.

در پایان، این نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همیشه مردم شهرش گلایه دارند که چرا فریادشان به گوش مسئولین نمی رسد، خاطر نشان کرد: درخواستی که ما داریم این است که مسئولین عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشند و پزشک متخصص مورد نیازمان را در تمام ایام سال ، بویژه عید نوروز ، تامین نمایند .

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا