جامعه

پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز ۲۹ دی روز هوای پاک است، گفت: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه‌هایی خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه‌ها می‌تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی شهرهای بزرگ اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: با انداختن مشکل بر گردن یکدیگر نمی‌توان مشکل را حل کرد و باید با کنار هم بودن مشکلات آلودگی هوا را برطرف کرد و باید حمل و نقل عمومی را در این راستا فراهم کرد؛ چرا که وقتی امکان حمل و نقل عمومی فراهم شود می‌توان از مردم خواست که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

چمران اظهار کرد: این را معتقدیم که اگر برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد و به درستی اجرایی شود می‌توانیم به هوای پاک دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ریزش ساختمان پلاسکو تصریح کرد: امیدواریم با کمک دادستانی تهران، شهرداری و سایر نهادها حوادثی از این دست نداشته باشیم و از حوادث ناگوار جلوگیری شود؛ البته باید آماده باشیم و دست به عمل بزنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی پیش بینی شده تا ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی شناسایی شود و امیدواریم به بهترین شکل عملیاتی و دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا