جامعه

پیگیری اجرای طرح «من شهردارم» در محلات غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ تهران مطرح کرد؛

شهردار منطقه ۹ رسیدگی به مطالبات شهروندی در راستای اجرای طرح «من شهردارم» را از اولویت‌های مجموعه شهری دانست که با تمامی امکانات در محلات غرب پایتخت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرحیم مرتضوی در جلسه شورای مدیران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح «من شهردارم» در محلات، مجموعه شهری در منطقه ۹ شهرداری تهران با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود زمینه را جهت مشارکت شهروندان به‌منظور نظر سنجی از پروژه‌های محله محور فراهم کرده است.

شهردار منطقه ۹ تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا تمامی عوامل منطقه ۹ در تلاش هستند تا طرح مردمی «من شهردارم» را که زمینه اجرای پروژه‌های محلی بر اساس نیازهای شهروندی را فراهم می‌کند در یک مکانیزم عادلانه اجرا شود.

وی عنوان کرد: اجرای طرح مذکور می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند تا شهروندان خود را در قالب مدیر ارشد شهری کلان شهر تهران گذاشته و تجربیات خود را از محل زندگی خود جهت اجرای موفق‌آمیز پروژه‌های شهری با بودجه‌ای متناسب در سال ۱۴۰۲ در اختیار مجموعه شهری قرار دهند.

جلسه شورای مدیران شهری با حضور شهردار منطقه ۹ و تمامی مدیران شهری با محوریت اجرای طرح «من شهردارم» برگزار شد. در این نشست تعدادی از مدیران شهری تکریم و معارفه شده و احکام ابقای تعدادی دیگر از مدیران توسط شهردار منطقه ۹ اهدا شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا