جامعه

کارا نبودن قوانین در حوزه شهری/ عزم وزارت کشور برای رفع مشکلات حمل و نقل عمومی


معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به عزم جدی وزارت کشور در جهت رفع مشکلات حمل و نقل عمومی گفت: کارا نبودن قوانین در حوزه شهری از مشکلات پیش رو است که باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زینیوند معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در حاشیه مراسم سی و نهمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهر تهران و دومین مجمع اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل و مدیریت بار شهرداری‌های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری‌ها باید توجه ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی داشته باشند و از همه تکالیف خود برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و تعامل سازنده با اتحادیه‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه قدر دخالت دولت در تصدی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گری کمتر باشد برنامه‌ها در حوزه‌هایی مانند حمل و نقل بهتر خواهد شد، گفت: رفع دغدغه اتحادیه‌ تاکسی‌ها و رانندگان به لحاظ معیشتی، بیمه و ثبات شغلی حائز اهمیت است و مشکل تاکسی‌های فرسوده باید هر چه بهتر و بیشتر برطرف شود.

معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بیان داشت: وزیر کشور به جد در رفع مشکلات حمل و نقل و تاکسی‌ها پای کار آمده و برای تامین منابع مالی در تلاشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در صدد هستیم از توان خودروسازان داخل در راستای تولید خودروهای ارزان و باکیفت استفاده کنیم در تلاشیم از خودروهای خارج از کشور هم در این زمینه بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تاکسی‌ها در شهرهای مختلف از جمله تهران در خور مردم نیست، گفت: در این دوره در وزارت کشور اراده جدی برای رفع مشکلات شهری وجود دارد و ان‌شاءالله تحولات جدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: خلاء اصلی در مدیریت شهری در شهرها کارا نبودن قوانین موجود است که باید این مشکل برطرف شود.. همچنین دولت الکترونیک و سامانه‌های هوشمند در این زمینه حائز اهمیت است.

انتهای پیام‌/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا