جامعه

کشتارگاه‌های شهرداری دماوند و رودهن جمع آوری می‌شود

میرزاکریمی:

رییس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند گفت: با توجه به مشکلات محیط زیستی، جمع آوری کشتارگاه‌های شهرداری دماوند و رودهن انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن کشتارگاه‌های شهرداری دماوند و رودهن در محدوده شهری به‌دلیل توسعه مناطق مسکونی پیرامون و ایجاد مشکلات محیط زیستی، بنا با گزارش اداره حفاظت محیط زیست دماوند و برابر دستور طاهرخانی فرماندار شهرستان، کارگروه جانمایی برای احداث کشتارگاه صنعتی در دماوند و جمع‌ آوری دو کشتارگاه‌های شهرداری دماوند و رودهن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس صبح امروز طی جلسه‌ای در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور معاون فرماندار، و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، دامپزشکی و امور منابع آب با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی جانمایی محل احداث کشتارگاه صنعتی دماوند بررسی و بلافاصله با حضور در اداره منابع طبیعی نسبت به جانمایی مکان لازم اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با احداث و راه اندازی کشتارگاه صنعتی جدید و اقدامات محیط زیستی، مشکلات مربوط در این حوزه بویژه مشکلات مربوط به پسماند و بوی نامطبوع تا بخش قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا