جامعه

کشف ۱۵ میلیارد تومانی موی قاچاق!


رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۵ میلیارد تومانی موی مصنوعی قاچاق از انباری در کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 150 هزار رشته موی مصنوعی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق در انباری در کهریزک اکیپی از عوامل پایگاه جنوب پلیس از انبار بازدید کرده که در بررسی مقادیری کالا از نوع موی مصنوعی خارجی در آن دپو شده بود.

 سرهنگ بهرامی افزود: در تحقیقات مشخص شد کالاها در اردیبهشت امسال از شهرهای جنوبی کشور قاچاق و به این انبار منتقل شده و اسناد و مدارک کالاها مربوط به سال 1393 و 1392 بوده و در سامانه جامع کنترل و نظارت محموله‌های جاده ای (EPL) ثبت نگردیده و فاقد اسناد و مدارک گمرکی است.

وی افزود: کالاها شامل 1307کارتن موی مصنوعی مجموعاً 150.110رشته محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا