جامعه

کلید خوردن اجرای طرح «بهاران خدمت» در منطقه ۲۲ تهران

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

علیرضا علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌های گوناگون چون آغاز دهه مبارک فجر، ماه‌های مبارک رجب و شعبان، میلاد امام زمان (عج)، نوروز ۱۴۰۲، همچنین تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن اجرای طرح بهاران خدمت در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان در این منطقه اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ در ادامه با بیان اینکه این طرح در چندین محور اجرا خواهد شد، اظهار کرد: طرح ویژه شامل بزرگراه‌ها و شریان اصلی منطقه ۲۲ تهران است و در نواحی و محلات منطقه نیز از تاریخ پانزدهم دی ماه تا بیست و نهم اسفند سال جاری به مدت تقریباً ۷۵ روز اجرایی خواهد شد.

به گفته وی در این طرح مأموریت‌های ویژه و تخصصی برای نواحی شش گانه تعریف و طی جلسه‌ای نسبت به هماهنگی با نواحی شش گانه اقدام شده است که باید بر اساس زمانبندی تعیین شده در محور بزرگراه‌ها و معابر اصلی طرح بهاران خدمت در سطح منطقه ۲۲ به شکل کامل اجرایی شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا