جامعه

کمترین و بیشترین شهریه مصوب دوره‌های تحصیلی مدارس غیردولتی اعلام شد


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: کمترین شهریه در مدارس ابتدایی غیردولتی 5 میلیون و 100 هزار تومان و بیشترین آن، 35 میلیون و 700 هزار تومان است.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه تاکنون شهریه 11 هزار مدرسه غیردولتی از 18 هزار مدرسه در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری شده است، گفت: شهریه مصوب مدارس از 5 میلیون تومان تا 48 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: تاکنون کمترین شهریه در مدارس ابتدایی غیردولتی 5 میلیون و 100 هزار تومان و بیشترین آن 35 میلیون و 700 هزار تومان است. همچنین در دوره متوسطه اول، کمترین شهریه 6 میلیون تومان و بیشترین شهریه 42 میلیون و 300 هزار تومان است.

محمودزاده افزود: در دوره دوم متوسطه، کمترین شهریه 6 میلیون و 300 هزار تومان و بیشترین شهریه 47 میلیون و 300 هزار تومان است؛ در دوره فنی‌وحرفه‌ای نیز کمترین میزان شهریه 8 میلیون و 700 هزار تومان و بیشترین شهریه 42 میلیون و 700 هزار تومان است و در نهایت در دوره کاردانش، کمترین میزان شهریه مصوب 8 میلیون و 100 هزار تومان و بیشترین میزان شهریه 37 میلیون و 300 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: شهریه مدارس غیردولتی شامل شهریه مصوب، شهریه فوق برنامه درسی (اختیاری)، شهریه فوق برنامه مکمل (اختیاری) و شهریه تابستانی(اختیاری) است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شهریه مصوب متناسب با هر دوره تحصیلی، برنامه آموزشی و هر مدرسه است و تا ۳۸ درصد شهریه می‌تواند با مجوز به عنوان شهریه فوق برنامه اخذ شود که حداکثر شهریه با فوق برنامه به ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا