جامعه

یک فوتی در تصادف پژو ۲۰۷ با کامیون

ملکی خبر داد؛

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزییاتی درباره حادثه تصادف یک خودرو با کامیون در بزرگراه یاسینی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، در خصوص حادثه تصادف بیان کرد: ساعت ۳:۰۷ دقیقه بامداد یک مورد حادثه تصادف در محدوده شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به زیرگذر میدان کلاه‌دوز اعلام شده، بلافاصله ایستگاه ۶۰ به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو ۲۰۷ با ۳ نفر سرنشین که در مسیر حرکت می‌کرده، هنگام ورود به لاین کناری حاشیه بزرگراه با یک کامیون اتاق‌دار که در آنجا متوقف بود با قسمت بغل کامیون برخورد کرده و خودرو خسارت بسیار شدیدی می‌بیند.

ملکی افزود: سه فردی که از سرنشینان خودروی ۲۰۷ بودند شامل، یک آقای جوان ۳۰ ساله و دو خانم ۲۵ و ۲۶ ساله بودند، که قبل از رسیدن آتش نشانان یکی از خانم‌ها از خودرو خارج شده بود و دچار مصدومیت بود.

وی ادامه داد: مردی که پشت فرمان بود و خانم دیگر در خودرو گرفتار بودند، آتش نشانان برای نجات افراد برخی از قطعات خودرو را برش داده و هر دو فرد را خارج کردند، اما متأسفانه راننده آقا جان خودرو را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: مصدومان به اورژانس تحویل داده شده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور داده شد، عملیات حوالی ساعت ۳:۵۰ دقیقه به پایان رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا