جامعه

۵۵۰ خانواده نیازمند تحت حمایت مرکز نیکوکاری یتیم نوازان

مدیر مرکز نیکوکاری یتیم نوازان گفت: در حال حاضر حدود ۵۵۰ خانواده نیازمند در سراسر کشور تحت حمایت این مرکز نیکوکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصطفی رجبی افزود: بیش از ۵۵۰ خانواده نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت خود داریم که اولویت ما بحث مسکن است.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر خیرین توانسته‌ایم در ساخت یا خرید ۲۴۵ مسکن مشارکت داشته باشیم، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم در شهرها اقدام به خرید مسکن داشته باشیم و در روستاها به دلیل وجود زمین، بحث ساخت مسکن را در پیش گرفته‌ایم.

رجبی سپس به اولویت دوم مرکز نیکوکاری «یتیم نوازان» اشاره کرد و ادامه داد: اولویت دوم این مرکز نیکوکاری اشتغال است. به همین منظور یک واحد خودکفایی و اشتغال تأسیس کرده‌ایم که مددجویان را برای اینکه بتوانند وارد بازار کار شوند، آموزش می‌دهیم.

مدیر مرکز نیکوکاری یتیم نوازان خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از ۳۶۰ مددجوی کمیته امداد که سن بالای ۲۰ سال داشته باشند دعوت کردیم و ضمن مصاحبه با آنان، تشخیص توانایی‌های هرکدام انجام شده تا آنان را در مسیری که خودشان بتوانند موفق‌تر باشند هدایت کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا