جامعه

۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

عضو شورای شهر تهران گفت:۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است و این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتماً باید طرحی در این خصوص داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر،، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه کشف حجاب مقاومت آگاهانه و خرابکارانه توسط عده‌ای فریب خورده است، گفت: ۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است.

عضو شورای شهر تهران گفت: معاون فرهنگی مترو و معاون فرهنگی شهرداری تهران روز گذشته گزارشات خود را درباره ضرب شتم آمر معروف در مترو ارائه دادند و اتفاقات خوبی در جریان است.

نادعلی افزود: اما به دلیل حساسیت در مترو، باید دقت بیشتری شود؛ همکارانی که در تلاش هستند باید ایده‌های دغدغه مندان این حوزه را با آغوش باز بپذیرند.

وی تأکید کرد: این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتماً باید طرحی در این خصوص داشته باشیم؛ اینکه در چنین درگیری‌هایی در صحنه حاضر نشوند باعث سرشکستگی است و باید رسیدگی فوری در مترو انجام می‌شد شرکت مترو گزارش خود را در این زمینه آماده و به شورا ارسال کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا