جامعه

۹ تن پسماند خشک غیر مجاز از خلازیر کشف و جمع آوری شد

اخگرپور مطرح؛

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: ۹ تن پسماند خشک غیر مجاز از خلازیر کشف و جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با تأکید بر برخورد قاطعانه با عاملان جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک بیان کرد: در ادامه عملیات ساماندهی آسیب‌های اجتماعی عوامل اجرایی منطقه طی گشت‌های مستمر ۴ نقطه از محل‌های دپو و تفکیک غیر مجاز پسماند را شناسایی کردند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به تأکیدات مدیریت ارشد شهری در خصوص مقابله با پدیده‏ زباله گردی و به منظور حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان، طرح پاکسازی و جمع‌آوری عوامل غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند با نظارت و کنترل شبانه روزی در حال انجام است.

اخگر پور تصریح کرد: با تمهیدات اداره مدیریت پسماند منطقه در راستای افزایش نگهداشت محیط زیست شهری با روش‌های متنوع آموزشی نسبت به فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی به شهروندان در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماندها اقدام می‌شود.ضمن اینکه کارشناسان این حوزه در خصوص طرح نوماند، نحوه نصب نرم افزار شهرزاد و ثبت سفارش دریافت پسماند خشک از درب منزل در بین شهروندان اطلاع رسانی عمومی می‌کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ یادآور شد: پیش از این طی روزهای اخیر نیز بیش از ۸ تن تفکیک غیرمجاز پسماند در خیابان سهیل جنوبی ناحیه سه شناسایی و جمع‌آوری شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا