جامعه

رویداد ملی آموزش زبان خارجی برگزار می‌شود

محمودزاده خبر داد؛

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: شیوه نامه رویداد ملی آموزش زبان خارجی ابلاغ و فرایند برگزاری آن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها ی انجام شده فرآیند ثبت نام شرکت کنندگان رویداد ملی آموزش زبان خارجی از تیر ماه به صورت سامانه‌ای آغاز می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در این رویداد ملی شرکت نمایند.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان در حوزه آموزش زبان خارجی، اظهار کرد: این رویداد ملی در سه محور: مقالات علمی و تجارب پژوهشی، محتوای آموزشی و آثار تصویری با محوریت روایت پیشرفت برنامه ریزی شده است که انشاالله بتوانیم با دریافت آثار ارزشمند از سراسر کشور به اهداف در نظر گرفته شده نزدیک شویم.

محمودزاده با تاکید بر اینکه علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی می‌توانند آثار خود را پایان شهریور ماه در سامانه بارگزاری و ثبت نام کنند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر مدرسان و زبان آموزان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و… نیز می‌توانند در این رویداد متناسب با بخش‌های مختلف شرکت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: داوری آثار ارسالی جهت شرکت در رویداد ملی زبان در مهرماه انجام می‌گیرد و آثار برگزیده ضمن انتشار در قالب کتاب در نمایشگاه کشوری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است همچنین از برگزیدگان این رویداد در آئین اختتامیه که در آذرماه برگزار خواهد شد تجلیل به عمل می‌آید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا