جامعه

شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی ادب و تواضع ایشان بود

حجت الاسلام خسروپناه:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی ادب و تواضع ایشان بود و پس از ریاست جمهوری این شاخصه درونشان پر رنگ تر شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آیت الله بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال ۱۳۶۶، منا و خدمت، گفت: با حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی عهد بستیم تا در مدینه بعد در خدمت زائران بیت الله الحرام باشیم و به آنها خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مرحوم آیت‌الله شهید رئیسی در بین مردم موجب شد تا مهر و محبتش در دل آنان قرار بگیرد، گفت: خداوند هم به ایشان عزت داد و مردم هم قدردان تلاش‌های ایشان بودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ارتباط نزدیکی که با رئیس جمهور شهید داشت، افزود: شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی ادب و تواضع ایشان بود و پس از ریاست جمهوری این شاخصه درونشان پر رنگ تر شد.

وی همچنین یادآور شد: شهید رئیسی در طول خدمتش همواره سخنان امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده بود و هنگام شهادتشان هم کارگران بسیاری برای ایشان اشک ریختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا