جامعه

اشد مجازات در انتظار اوباش محله نازی آباد

راستی مطرح کرد؛

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران، در برنامه بازسازی صحنه جرم درگیری اراذل و اوباش گفت: اشد مجازات در انتظار این اراذل و اوباش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازسازی صحنه شرارت و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش با حضور متهمین دستگیرشده و شاکیان صبح امروز ساعت ۱۰:۰۰ در محله نازی آباد برگزار شد.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در حاشیه این برنامه اظهار داشت: حدود دو هفته گذشته در محله نازی آباد تعدادی از اراذل و اوباش در پی مزاحمت برای نوامیس با سلاح سرد به تعدادی از کسبه حمله کرده و موجب مجروح شدن دو نفر می‌شوند.

وی در تشریح ماجرا گفت: ۳ نفر اراذل و اوباش پس از ایجاد مزاحمت برای دو خانم و یک پسر نوجوان در پی درگیری لفظی با پسر، از ماشین پیاده شده و آنها را با سلاح تعقیب می‌کنند.

سرهنگ راستی افزود: تعدادی از کسبه برای دفاع از خانم‌ها سد راهشان می‌شوند که این سه نفر با چاقو و سلاح سرد به آنها حمله کرده و دو نفر را به شدت مجروح می‌کنند و سپس متواری می‌شوند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات بزرگ در ادامه اظهار داشت: متهمین ظرف ۴۸ ساعت دستگیر شدند. یکی از آنها اراذل و اوباش سطح ۱ و دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند.

وی تاکید کرد: نداشتن سابقه پیشین دلیل بر وقوع جرم و سلب آسایش مردم نمی‌شود، هر چند این افراد پیش از این نیز سابقه مزاحمت برای نوامیس مردم را داشته‌اند.

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه به دستور قاضی پرونده متهمان جهت بازسازی صحنه جرم برده در محل درگیری حاضر شده‌اند، گفت: سهم شرارت و جرمی که هر یک از متهمان مرتکب شده‌اند باید در جریان فرایند پرونده مشخص شود. یکی از مصدومین و همسر مصدومی که همچنان بستری است نیز جهت بررسی و تکمیل فرایند پرونده حضور دارند.

وی اظهار داشت: این افراد پس از طی مراحل قانونی و تکمیل پرونده برای صدور حکم به دادسرا احضار می‌شوند و دستگاه قضائی برای آنان اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.

سرهنگ راستی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص تکرار جرم توسط این اشرار هم بیان کرد: سطح برخورد در حدی خواهد بود که این افراد امکان چنین عملی نخواهند داشت و برای سایرین نیز درس عبرتی خواهد بود. مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا