جامعه

آغاز طرح برنامه‌های مسجد محوری ویژه تابستان ۱۴۰۳

علی احمدی اعلام کرد؛

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و آموزشی تابستانه با استفاده از ظرفیت مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران، برنامه‌های مسجد محور و مهارت آموزی فرهنگی و هنری را از مهمترین رویدادهای اوقات فراغت در سال جاری عنوان کرد و گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برای توسعه و ارتقا فعالیت‌های تابستانی در مسیر غنی سازی، طرح برنامه‌های مسجد محوری با انجام فعالیت‌های فرهنگی تفریحی و آموزشی تابستانه آغاز کرده است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مساجد، ده‌ها عنوان برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی همچنین برگزاری کلاس‌های تربیتی و آموزش محور ویژه تفریح و آموزش کودکان و نوجوانان در تابستان برنامه‌ریزی شده و طرح‌های مرتبط ابلاغی نیز پیگیری می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران، استفاده بهینه از اوقات فراغت را برای بهبود زندگی اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم و تأثیر گذار خواند و اظهار داشت: اوقات فراغت فرصت طلایی و زمینه مناسب برای رشد و بالندگی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است که در این راستا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مسجد محور برنامه‌ریزی شده است.

علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در خصوص اجرای طرح‌های خلاقانه با محوریت مساجد گفت: به مناسبت دهه پر برکت امامت و ولایت، اداره امور بانوان منطقه با مشارکت هیأت دختران سلما مسجد جامع امام صادق (ع) جشن بزرگی در محل سالن آمفی تئاتر کوثر برگزار شد.

وی افزود: سخنرانی، مداحی، مسابقه پخش موسیقی‌های شاد، اجرای پانتومیم، تقدیر از دختران سادات حاضر در جشن، پذیرایی، اهدای هدایای فرهنگی از بخش‌های این جشن بزرگ بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا