جامعه

آمادگی پلیس ایران برای گسترش همکاری های آموزشی با عراق

سردار رادان تاکید کرد؛

فرمانده کل انتظامی کشور، از آمادگی همه جانبه پلیس ایران برای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی با کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق و هیأت همراه در ادامه سفر خود به ایران به میزبانی فرماندهی انتظامی کشور از دانشگاه جامع علوم انتظامی امین بازدید کرد.

در جلسه‌ای به همین مضمون که به ریاست سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد الشمری از نزدیک در جریان روند ظرفیت‌ها و اقدامات انجام شده قرار گرفت.

سردار رادان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه پلیس ایران برای گسترش همکاری‌ها و تعاملات فی‌مابین با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی علمی و پژوهشی و توانمندی‌های موجود در راستای تقویت نظم و امنیت کشور تاکید و تفاهماتی نیز در این زمینه انجام شد.

در دیدارهای اخیر ارتباطات خوبی برای تبادل علمی دانشجویان و اساتید بین دو کشور ایران و عراق به وجود آمده که این روند رو به افزایش بوده و قرار بر این شد تا یادداشت تفاهمی در این زمینه تنظیم شود و این تعاملات ادامه یابد که در این خصوص به بحث و تبادل نظر برای گسترش همکاری‌ها و تقویت رابطه پرداختند و در ادامه از چند واحد علمی و تحقیقاتی دانشکده‌های مختلف بازدید کردند.

در این بازدید الشمری نیز بر استفاده از توانمندی‌ها و تجهیزات پلیس ایران برای تقویت پلیس‌های تخصصی این کشور تاکید کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا