جامعه

جابجایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در سالروز ارتحال امام (ره) با مترو

محمدنژاد اعلام کرد؛

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۳۹۳ هزار و ۵۰۱ نفر با مترو جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدنژاد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه ۳۹۳ هزار و ۵۰۱ مسافر به‌صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از شب قبل تمهیدات ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای ارائه خدمات مناسب به مسافران با سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده بود گفت: از ساعت ۲۲ روز سیزدهم تا ۵ صبح روز چهاردهم به فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار اعزام شد که هزار و ۶۶۷ نفر از زائران از آن استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق برای ارائه خدمات بهینه به مسافران تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ابتدای صبح دیروز تا پایان مراسم، از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش یافت.

محمدنژاد گفت: بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک با جابجایی ۲۴۷ هزار و ۹۰۷ مسافر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور تسریع تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۱۸۶ قطار فوق‌العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به‌راحتی با مترو به مقاصد خود انتقال یابند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا