جامعه

برنامه ریزی در حوزه‌های مختلف برای تحقق اهداف سند تحول قوه قضاییه

رییس مرکز وکلا مطرح کرد؛

رییس مرکز وکلا قوه قضاییه گفت : اگر برنامه ریزی‌های مناسب در حوزه‌های مختلف مرکز وکلا داشته باشیم می‌توانیم در راستای تحقق اهداف عالیه مندرج در سند تحول قوه گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای معاونان و مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه روز یکشنبه ۲۰ خرداد با حضور حسن عبدلیان پور برگزار شد.

در این جلسه رئیس مرکز به بیان نکاتی پیرامون مسائل اجرایی، آموزشی، جذب کارآموزان، رسیدگی به وضعیت وکلا، کارشناسان و مشاوران و… اشاره کرد و گفت: امروز مرکز وکلا در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و این می‌طلبد تا مدیران و معاونین تلاش بیشتری داشته باشند تا با توجه به گسترده شدن دامنه فعالیت مرکز و افزایش کمی و کیفی حضور اعضا، امورات مربوطه به نحو احسن اجرا و پیاده شود.

عبدلیان پور افزود: همفکری و همدلی در میان بخش‌های مختلف مرکز موجب هم افزایی در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه و اعضای مرکز می‌شود؛ لذا ضرورت دارد مدیران و معاونین مرکز برای پیشبرد برنامه‌ها جلسات مستمر و کاربردی با کارکنان و کارمندان بخش مربوطه خود داشته باشند.

وی افزود: با توجه به وظایف مهم محوله از سوی ریاست قوه قضائیه به مرکز، می‌طلبد تا برنامه ریزی‌های مناسب در حوزه‌های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم گامی در راستای تحقق اهداف عالیه مندرج در سند تحول قوه داشته باشیم.

رئیس مرکز وکلا در پایان جلسه خطاب به مدیران و معاونین مرکز ابراز کرد: ما در مسیر خدمت برای رضای خدا اقدام می‌کنیم و در این مسیر ممکن است دچار خطا و اشتباه هم بشویم، اما عامدانه نیست؛ لذا باید با تمام توان سعی بر اجرای وظایف محوله به نحو احسن داشته باشیم و قطعاً خداوند در این مسیر ما را یاری خواهد کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا