جامعه

وضعیت مناسب ترافیک تهران همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی

سرهنگ موسوی پور خبر داد؛

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت مناسب ترافیک تهران همزمان با برگزاری انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران بزرگ در روز انتخابات گفت: در روز ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پلیس راهور تهران بزرگ در آماده باش صد در صد حضور دارد و به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان تهرانی در کنار صندوق‌های پر رفت و آمد تهران تمهیدات ویژه ترافیکی برگزار می‌کند.

موسوی پور در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت در روز انتخابات گفت: با رصد دوربین‌های شهری و گزارش‌هایی که از مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ به دست ما می‌رسد، در حال حاضر ترافیک پایتخت در شرایط مناسبی قرار دارد و اطراف مراکز انتخابات نیز تردد با سهولت انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از شهروندان تقاضا می‌کنیم برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رأی حضور یافته و از تخلفات ساکن، پارک دوبله و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رأی جدا خودداری کنند.

وی بیان داشت: همکاران بنده در اطراف محل‌های اخذ رأی تا زمان پایان زمان انتخابات حضوری فعال و صد درصدی دارند و با سد معبرها، تخلفات ساکن و پارک دوبل در محل‌های پرتردد برخورد می‌کنند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ساعات ابتدایی روز جمعه با جمعی از معاونین پلیس راهور تهران بزرگ در محل اخذ رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق آرا انداختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا