جامعه

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد، درگذشت رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، زوراب پولولیکاشویلی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری واکنش نشان داد.

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد در پست خود نوشت: «فاجعه درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و همراهان و خدمه پرواز را تسلیت عرض می‌کنم. فکر ما با همه کسانی است که امروز در سوگ نشسته‌اند.»

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

آگهی
بین الملل

بشار اسد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در پیامی شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و همراهانشان را به آیت الله العظمی امام خامنه ای، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در پیامی اعلام کرد قلبا به نام خود و مردم کشور عربی سوریه، درگذشت(شهادت) ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و همراهانشان را به آیت الله العظمی امام خامنه ای و دولت و مردم دوست، ایران تسلیت می گوییم.

بشار اسد بر همبستگی سوریه با جمهوری اسلامی ایران و خانواده های شهدای این حادثه دردناک تاکید کرد و گفت اخلاص رئیس جمهور رئیسی در انجام فعالیتها و مسئولیتهایش، او را به استان آذربایجان شرقی برای افتتاح یک پروژه حیاتی کشاند تا در راه  انجام وظیفه به شهادت برسد.

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا