جامعه

بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

رییس پلیس راه استان سمنان:

سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به شدت بارش باران و وضعیت هشدار نارنجی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: مسافران تا بهبود شرایط آب و هوایی از حضور در جاده‌ها پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی صبح سه شنبه در پایش محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه در اکثر جاده‌ها شاهد وقوع بارش باران هستیم، ابراز داشت: با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی از رانندگان تقاضا داریم احتیاط کنند.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران در محورهای مواصلاتی امکان لغزندگی خودرو وجود دارد، افزود: وجود سرعت زیاد، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی در چنین شرایطی کنترل خودرو را سخت و غیر ممکن می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگی در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید از سلامت ترمز، برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: در برخی محورهای کوهستانی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم که باید رانندگان در این جاده‌ها با توجه به عدم دید کافی احتیاط بیشتری به خرج داده و از هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا