جامعه

برپایی موکب‌های پذیرایی در جشن بزرگ غدیر به میزبانی خادمان نوجوان

باطنی مطرح کرد؛

مدیر شبکه ی امید از برپایی موکب‌های پذیرایی در جشن بزرگ غدیر به میزبانی خادمان نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق باطنی مدیر شبکه امید گفت: امسال در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر قرار است در کنار برنامه‌های متنوعی که در حال برگزاری است از نوجوانان به عنوان (خادمان نوجوان غدیر) کمک گرفته شود که این اتفاق ویژه و جدید در مهمانی غدیر امسال است.

وی افزود: بابت این اتفاق یک فراخوان داده شده و قرار است از نوجوان‌هایی که مشتاق شرکت در این پویش هستند در فرهنگسرای راضی، امشب و فردا شب حضور پیدا کنند تا پک هایی را که برای خادمان آماده کرده‌ایم به آنها تحویل دهیم مانند کلاه‌هایی که عنوان خادم نوجوان غدیر روش نوشته شده است، تا در روز عید غدیر با ساماندهی آنها هرکدام در مناطق مختلفی مستقر شوند. ما هم تلاش خود را دوبرابر کرده‌ایم تا تسهیل گر حضور نوجوانان باشیم.

مدیر شبکه امید مطرح کرد: مسؤلیت خادمان در این مهمانی از توزیع آب معدنی تا کمک در موکب ها و واکس زدن کفش‌ها است و تا این لحظه حدود ۶۰۰۰ نفر نوجوانان برای خادمی عید غدیر اعلام آمادگی کرده‌اند.

باطنی در مورد پخش زنده جشن غدیر گفت: شبکه امید از داخل استودیو در روز عید غدیر در کل بازه‌ی زمانی مهمانی ارتباط با سراسر کشور می‌گیرد و شبکه‌ی کودک هم در روز عید که در میدان انقلاب مستقر هستند برنامه‌هایی از قبیل ماجرای نوید، پا شو پا شو قهرمان و مجموعه‌ای از بازیگرها و عروسک‌ها و شخصیت‌های مختلف شبکه کودک آماده کرده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا