جامعه

دستگیری عامل تیراندازی و قدرت نمایی در ری

سرهنگ طرهانی خبر داد؛

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در محدوده “امین آباد” این شهرستان و کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: یکم خرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح گرم در محله “امین آباد” شهر ری که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده رسیدگی موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور، بازدید و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فردی با هویت معلوم به دلیل داشتن اختلافات شخصی و درگیری‌های قبلی با یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به سمت یکی از شهروندان شلیک کرده و سریعاً از محل متواری شده است.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: مأموران پلیس در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از باغات محدوده شهرری شناسایی و در گام بعدی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری متهم طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و به همراه متهم به اداره پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا