جامعه

وکیل خوانده در سفر تمتع به‌صورت برخط در جلسه دادگاه علنی شرکت کرد

عبدالهی:

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: یک دادگاه علنی برخط، با حضور وکیل خوانده از سفر معنوی حج تمتع از طریق فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک دادگاه علنی برخط، توسط شعبه ۵ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان بیرجند با قضاوت امیر کاری و با حضور طرفین دعوی و وکلای آنان برگزار شد.

محمدجعفر عبدالهی گفت: در راستای برقراری ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جامعه، افزایش دانش حقوقی جامعه نخبگان، دانشگاهیان و نیز شهروندان، دادگستری استان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۱ فقره دادگاه علنی برخط را برگزار کرده است و انشاالله تا پایان خرداد ماه سال جاری به ۷۵ فقره دادگاه علنی برخط افزایش خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی افزود: امروز یکی از دادگاه‌های علنی برخط در حال انجام است و به سبب عدم تجدید وقت رسیدگی و نیز برگزاری جلسه در زمان مقرر و احقاق حقوق شهروندان و اصحاب دعوا دادگاه به سبب عدم حضور وکیل خوانده تعطیل نشد.

عبدالهی ادامه داد: وکیل خوانده در سفر معنوی حج تمتع حضور دارد و در جلسه دادرسی از طریق فضای مجازی حضور یافت و به دفاع حقوق خوانده پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: اقدامات مؤثری را در برقراری دادگاه‌های علنی برخط در استان داریم و به همت و تلاش ویژه‌ای آن را دنبال خواهیم کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا