جامعه

دشمن برای فروپاشی خانواده در کشورهای اسلامی برنامه ریزی کرده‌ است

خزعلی مطرح کرد؛

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: دشمن برای فروپاشی خانواده‌ها در کشورهای اسلامی برنامه ریزی کرده و ما وظیفه داریم با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جلوی این هجمه بایستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در جمع مدیران امور خانواده سپاه بیان کرد: امروزه ما به طور وسیعی شاهد از هم پاشیدگی خانواده‌ها از بین رفتن هویت و تحت تأثیر قرار گرفتن جوانان و نوجوانان هستیم حضرت علی (ع) می‌فرمایند: دشمن برنامه‌ریزی می‌کند از درون خانه‌ها نفوذ کند و اگر بتواند به خانه نفوذ کند باید منتظر ذلت بود.

وی همچنین افزود: دشمن برای فروپاشی خانواده‌ها در کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده و ما وظیفه داریم با تمام توانمان و با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جلوی این هجمه بایستیم.

خزعلی از برنامه‌های فرهنگی معاونت به رویداد خانواده و فرهنگ عامه، زیست عفیفانه، ایجاد جنبش تعهد خانواده و پیشگیری از طلاق اشاره کردند، و اذعان داشت خیلی از برنامه‌ها و بینش‌ها و روش‌های فرهنگی باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران دغدغه‌هایی را عنوان کردند، که معاون رئیس جمهور ضمن پاسخ به سوالات و شبهات مطرح شده بیان داشت: در سند تحول ۱۹ محور جهت فعالیت معاونت در نظر گرفته شده است و برخی مسائل در حوزه زنان که توسط خبرنگاران مطرح و پیگیری می‌شود گاهی با بزرگنمایی یا زاویه سازی مواجهه می‌شود، که هیچیک در حوزه فعالیت‌ها و رویکرد اصلی معاونت نیست.

وی در انتها از خانواده سپاه که تمایل و امکان همکاری در پیگیری و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده را دارند دعوت به عمل آورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا