جامعه

هفتمین آموزواره حرکت با موضوع رفتارهای ترافیکی موتورسواران شهر ما

افندیزاده اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از برگزاری هفتمین آموزواره حرکت با موضوع «رفتارهای ترافیکی موتورسواران شهر ما» در قالب‌های نقاشی،عکس، فیلم، خاطره و داستان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار افندیزاده با بیان اینکه آموزواره حرکت، یک فعالیت آموزشی، تمرینی و مروری بر ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور است، گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند در تمام گروه‌های سنی و در دو بخش مبتدی و حرفه‌ای با ارائه آثار در قالب‌های فرهنگی و هنری موردعلاقه خود، در این فعالیت گسترده آموزشی مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به مشارکت بیش از ۱۱۰ هزار نفر از شهروندان طی شش دوره برگزاری این رقابت آموزشی، از شهروندان علاقه مند برای شرکت در دوره هفتم آموزواره خواست برای حضور در این رقابت آموزشی، آثار خود را تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۳ به معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک یا شهرک‌های آموزش ترافیک منطقه محل سکونت خود تحویل داده یا به ایمیل edu.traffic24@gmail.com ارسال کنند.

افندیزاده با تأکید بر آشنایی و توجه به رفتارهای ترافیکی راکبان موتورسیکلت به عنوان سرفصل این دوره آموزواره گفت: مواردی چون استفاده از کلاه ایمنی، کودکان و موتورسیکلت، موتورسیکلت و حمل و نقل پاک، معاینه فنی موتورسیکلت، گواهینامه موتورسیکلت‌، تردد موتورسیکلت در معابر ممنوعه نظیر تونل‌ها، خط ویژه، پیاده‌روها، بوستان‌ها و … از جمله موضوعات هفتمین آموزواره حرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: با عنایت به مأموریت‌های این سازمان در راستای آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک، ترویج رفتارهای درست و پرهیز شهروندان از رفتارهای نادرست ترافیکی، افزایش ایمنی عبور و مرور، ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت‌های آموزشی ترافیک و تسهیل در انتقال پیام‌های آموزشی از طریق مشارکت مردمی، از اهداف برگزاری آموزواره حرکت است.

گفتنی است هفتمین آموزواره حرکت، دوره جدید این فرایند رقابتی در حوزه آموزش شهروندی است که امسال با محوریت معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در تمام مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا