جامعه

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی/جاده چالوس یک طرفه می‌شود

سرهنگ شیرانی اعلام کرد؛

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 9 تا ۱۲ خردادماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته گفت: محدودیت ترافیکی از روز چهارشنبه ۹ خردادماه تا شنبه ۱۲ خرداد ماه در جاده‌های شمالی کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۹ خرداد الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۲ خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص محدودیت تردد در محور کرج – چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و روز جمعه ۱۱ خرداد ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۶:۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۸:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود و همچنین تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی درباره محدودیت‌های تردد در محور هراز بیان کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه ۹ خرداد و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است. همچنین در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

وی ادامه داد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است و در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا