ورزش

آتش خشم هواداران فرایبورگ روی روبیالس و رومنیگه

هواداران فرایبورگ خشم خود را نسبت به اقدام ناشایست لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در جام جهانی زنان ابراز کردند.

به گزارش ورزش سه، اقدام جنجالی لوئیس روبیالس در فینال جام جهانی زنان جنجال‌های گسترده‌ای به پا کرد و از طرفی دفاع کارل هاینتس رومنیگه از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز خشم هواداران فوتبال را در پی داشت.

رومنیگه در اوایل این هفته از روبیالس دفاع کرد و گفت: من فکر می‌کنم نباید اغراق کنیم. وقتی جام جهانی را می‌برید، هیجان‌زده می‌شوید. متاسفم اما با تمام احترام، کاری که او انجام داد، کاملا قابل قبول است.

هواداران فرایبورگ در دیدار روز گذشته این تیم مقابل وردربرمن در بوندسلیگا، با برافراشتن بنرهایی خشم خود را نسبت به این‌ اتفاقات نشان دادند. آنها روی یک بنر خطاب به رومنیگه نوشتند: موازنه قدرت دوباره به خوبی اجرا شد. زنان، قهرمان جام جهانی شدند اما همه درباره مردهای سمی صحبت می‌کنند.

همچنین روی بنر دوم هواداران فرایبورگ نوشته شده بود: مشت به جای بوسه برای روبیالس و رومنیگه.

لازم به ذکر است که روبیالس با وجود فشارهای زیاد از استعفا خودداری کرد، اما به طور موقت از سوی فیفا محروم شد و نکته جالب اینکه تیم ملی زنان اسپانیا نیز اعلام کرده است تا روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد، در هیچ مسابقه‌ای به میدان نخواهد رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا