ورزش

آجورلو: در همان برنامه جواب فتح‌الله‌زاده را می‌دهم

خواهم گفت چگونه تحریف کردید و تهمت زدید

مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد آماده است تا در برنامه فوتبال برتر پاسخ علی فتح‌الله‌زاده را بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از آنکه علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حضور یافت و صحبت‌های تندی را علیه مصطفی آجورلو بر زبان آورد، حالا مدیر پیشین آبی ها قصد پاسخگویی دارد.

آجورلو در گفت و گویی با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که حاضر است جواب فتح‌الله‌زاده را بدهد. او گفت: «اینجانب تاکنون به واسطه حفظ آرامش تلاش کردم کمتر درباره وقایع و اتفاقات مرتبط با باشگاه استقلال سخن بگویم، اما اکنون لازم می‌دانم به جریان تحریف، تخریب و تهمت که به بخشی از آن در مصاحبه اخیرم اشاره کردم و به بخش مختصرى از آنها پاسخ دادم، به صورت مفصل پاسخ بگویم تا روند وارونه کردن حقیقت ادامه نیابد.»

وی در ادامه افزود: «بر این اساس آماده حضور در همان برنامه تلویزیونى هستم تا در زمان و شرایطی کاملاً مشابه، توضیحات تفصیلى درباره آنچه در باشگاه استقلال انجام شد و همچنین پاسخ اتهام‌ها و تخریب‌هایی که بیان شد را ارائه کنم. بدیهى است که به منظور رعایت عدالت لازم است این گفت‌وگو به شکل منصفانه در زمان و شرایط مشابه برنامه اخیر انجام شود.»

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین خاطر نشان کرد: «در این برنامه خواهم گفت که چگونه با تحریف و تخریب مداوم تلاش گردید دورانی که به قهرمانی استقلال منجر شد، سیاه و تاریک جلوه داده شود.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا