ورزش

آخرین آپدیت از وضعیت تیم ملی والیبال ایران

وداع با اوزاکا به مقصد مانیل؛

تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود در اردوی یک هفته ای در اوزاکای ژاپن را امروز به پایان رساند.

به گزارش “ورزش سه’، ملی پوشان کشورمان که پس از هفته دوم لیگ ملت‌ها راهی اوزاکا شده بودند، یک برنامه پرفشار را پشت سرگذاشتند. تمرین، تمرین، تمرین… این خلاصه ای از برنامه تیم ملی والیبال کشورمان پس از رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال است.

ملی‌پوشان که پس از یک دوره سفر سخت و پرفشار در نهایت به اوزاکا رسیده بودند با تاکید پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی حتی یک روز هم استراحت نکردند و از همان روز نخست ورود به اوزاکا تمرین و آمادگی برای هفته سوم را استارت زدند تا ضمن جبران نتایج دو هفته اخیر، آمادگی و هماهنگی بیشتری برای هفته سوم به دست بیاورند.

بر این اساس و بعد از رایزنی‌های انجام شده، تیم ملی پس از رسیدن به اوزاکا در کمپ مجهز جی گرین اوزاکا ساکن شد. کمپی مجهز و متعلق به تیم‌های پایه ژاپن که تیم‌های مختلف این کشور از جمله تیم فوتبال نیز در همین کمپ تمرین می‌کنند. ملی‌پوشان در مجموع 5 جلسه تمرین را پشت سرگذاشتند که در دو روز اول تیم به بدنسازی و ریکاوری پرداخت. حضور عرشیا به‌نژاد و جدایی اسفندیار در نهایت تیم ملی را به ثبات رساند و ملی‌پوشان که توانسته بودند بعد از مدت‌ها با دو پاسور در تمرینات شرکت کنند به تدریج وارد تمرینات توپی شدند.

آخرین آپدیت از وضعیت تیم ملی والیبال ایران

در این تمرینات که در دو روز دوم انجام شد، هماهنگی و کارهای تکنیکی و تاکتیکی در اولویت قرار داشت و بازیکنان به گروه های 6 نفره تقسیم و تاکتیک‌های جدید را مرور کردند. کادرفنی نیز در این مدت تلاش کرد با آنالیز جداگانه بازیکنان تیم ملی در دو هفته نخست برای آن‌ها برنامه‌هایی مجزا طراحی کند به این ترتیب که هر بازیکن در جلسات انفرادی با حضور کادرفنی شرکت می کرد و نقاط ضعف و قوتش مورد بررسی قرار می‌گرفت. در نهایت ملی‌پوشان امروز تمرینات خود را به پایان رسانده و پس از یک روز استراحت، آماده یک سفر دو ساعته به مقصد مانیل خواهند شد تا در رقابت‌های هفته سوم شرکت کنند.

این در حالیست که به نظر می رسد پیمان اکبری و سایر اعضای کادرفنی، ایده‌های جدیدی برای هفته سوم خواهند داشت و انگیزه بسیاری برای جبران نتایج دو هفته گذشته در چهره بازیکنان دیده می‌شود. آن ها در گفت و گوهای خصوصی با یکدیگر نیز از لزوم جبران نتایج و حفظ آبروی والیبال می‌گویند هرچند که کار دشواری است و تیم هایی که در هفته های گذشته با تیم دوم خود شرکت کرده بودند این بار با تیم کامل به هفته سوم می‌آیند تا برای المپیک آماده باشند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا