ورزش

آخرین تصاویر اوسمار پیش از ترک پرسپولیس

حالا هواداران پرسپولیس از پیشوند «سابق» برای نام اوسمار لوس ویه‌را استفاده خواهند کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار از لیگ نوزدهم پیش فصل را با یک سرمربی تازه آغاز خواهند کرد و این بار اوسمار لوس ویه‌را، فردی است که کار خود را با سرخپوشان به پایان رسانده و جدایی خودخواسته را از این تیم رقم زده است.

اوسمار که مانند برانکو به همراه جام قهرمانی در پایان فصل اردوی پرسپولیس را ترک کرد، 24 ساعت جالبی در آخرین روز فصل بیست و سوم داشت. او پیش از آنکه تمرین تیمش را در استادیوم کاظمی هدایت کند، به همراه مدیررسانه و مترجم خود راهی سازمان لیگ شد تا در سالن روابط عمومی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

آخرین تصاویر اوسمار پیش از ترک پرسپولیس

شاید جالب‌ترین بخش آخرین نشست خبری اوسمار ویه‌را، جایی بود که او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر تیمش با اشتباه داوری جام را از دست بدهد در این مورد صحبت خواهد کرد؟ گفت که در هر صورت هیچ صحبتی در مورد داوری نخواهد داشت.

البته پرسپولیس در نهایت قهرمانی را به دست آورد و آنطور که منتقدان این تیم و بسیاری از کارشناسان داوری اذعان دارند، گل قهرمانی نیز آفساید بود اما به هر حال اوسمار در زمان مربیگری و سرمربیگری، به عهد خود وفادار ماند و هرگز درباره داوری چیزی بیشتر از حرف‌های معمول و حرفه‌ای به زبان نیاورد.

2043674

او در تمرین پرسپولیس هم با صورت تراشیده و پیراهن مشکی حضور یافت و تیمش را برای واپسین بار هدایت کرد و ترکیب 11 نفره را هم چید و برای آخرین بار در ورزشگاه کاظمی لباس خود را عوض کرد و به هتل رفت.

آخرین تصویر از سرمربی برزیلی هم در حالی که جام را بالای سر می‌برد، با پیراهن منقش به تصویر یحیی گل‌محمدی ثبت شد. بهترین پایان‌بندی برای کسی که کمتر کسی فکر می‌کرد جدایی‌اش یک خلا جدی برای قرمزها به حساب بیاید.

2043675

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا